میز تاریخ امروز طرفداری به زنده یاد علی انصاریان اختصاص دارد

امروز 14 تیرماه است، اگر شمع وجود انصاریان عزیز به خاطر کرونا خاموش نمی شد، او امروز شمع تولدش را خاموش می کرد.

به گزارش طرفداری، علی انصاریان در روز 14 تیرماه 1356 در میدان خراسان متولد شد و در روز 15 بهمن 1399 در بیمارستان و به خاطر عارضه کرونا درگذشت.

انصاریان فوتبال را از محل خودش شروع کرد، در تیم بانک ملی چهره کرد و در تیم فجر شهید سپاسی درخشید و به پرسپولیس و تیم ملی رفت. به تیم های دیگری مثل استقلال تهران، گسترش فولاد، سایپا و ... هم رفت و در این تیم ها هم حضور داشت.

علی انصاریان در تیم های مختلفش پنالتی زن خونسرد و قهاری بود که به اولیور کان و محمد الدعایه هم گل زده است، او به شکلی غیر منصفانه در سال 85 از پرسپولیس کنار گذاشته شد، برای مدافعی که به جز توان بالایش به خاطر گل های زیادی که برای پرسپولیس زده بود در اندازه ها و قواره های تیم ملی هم بود، حذف از پرسپولیس خاطره تلخی بود که او را به تیم استقلال کشاند. هر چند او از رفتن به استقلال همواره به عنوان بزرگترین اشتباه زندگی ورزشی اش یاد می کرد.

به هر حال انصاریان امروز 45 ساله می شد، فرصتی دست داد که 2 شب قبل از تولدش با ناصر محمدخانی به دیدار مادرش برویم، مادری که امروز انتظار دیدار دوباره فرزند را در بهشت می کشد.

طرفداری ضمن آرزوی دوباره برای تسلای خاطر مادر علی انصاریان برای همه فوتبالیست های ملی ایرانی و زحمتکشان این تاریخ پربار آرزوی سلامتی دارد.

میز تاریخ طرفداری